Wednesday, January 12, 2011

khas untuk wanitaaa =) ~ WIR CAMPAIGN: Covering the chest is the best!


saye pom nk spread jugak campaign yg menarik tertarik memang da bomb nieh . Campaign oleh Sue Anna Joe nie memang betol2 bagos laaa :) 


kita manusia memang tak sempurna ..  kita manusiaa.. kita insan .. dan insan itu memang tidak terlepas daripada lupa dan leka ..jadi kita kena saling mengingati .. memang lah saya pom kadang2 pakai selendang tertinggi jugak kan .. tapi takpe , kita cuba ubah menjadi lebiih baek selepas ini =) 


pakat-pakat laa ramai-ramai kita labuh-labukan tudung kita yaaa kawan-kawan :) pakai lah segala macam jenis selendang dan tudung pom , asalkan melepasi paras dada ..  


"…Dan hendaklah mereka (wanita beriman) menutup kain tudung mereka ke paras dada…" [an-Nur:31]

moga hari-hari yg akan datang adalah lebih baik bagi kita daripada hari ini =) moga kita istiqamah dengan kebaikan yg kita buat dan istiqamah untuk terus mengubah diri menjadi lebih baik dari sebelumnya . insyaAllah .


jadi , jom laa jayakan kempen nieh ramei-ramei!! 
Wear it Right =)



Bukan karya seni.

19 comments:

nur'aifaarbintirazali said...

oke..lets go!!
we start from now :)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Amin.... thanks Fathiah atas peringatan.

fathiahRAIHANA said...

@nur'aifaarbintirazali

hoo yeahhh! come on :D:D

fathiahRAIHANA said...

@Miss Mirror a.k.a Sam

sama2 :D:D
peringatan utk dri sndri jugak akk :)

ciK mOt ©™ said...

mekasih dik...peringatan tuk akak jugak ni...

mekasih sudi datang blog akak...

akak polo sinilah ek...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nice ana :)

mE_iRa said...

jom2..=)

alexa yussida said...

aminn..jum start ke arah kebaikan:)

♥ LULU ♥ said...

yup...jom2 labuhkan tudung..menuju ke jalan yang lebih baik..amin...

hans said...

selamat berjoin

Review Film : 127 Hours Mengujakan Kerana Ia Adalah Kisah Benar

Hanie F. said...

woww. dh hbs merata campaign ni (:
lets hope mkin rmi yg turut serta.

its not an easy thing, kdg2 nk cpt, confirm silangg tdung je, but hey,
one step at a time kn. hee

fathiahRAIHANA said...

@ciK mOt ©™

same2 :)
thnx ea akak .

fathiahRAIHANA said...

@miss lolly a.k.a luvfareda

saye mgm nice :D

fathiahRAIHANA said...

@mE_iRa
jom!

fathiahRAIHANA said...

@alexa yussida

jum same2 :D

fathiahRAIHANA said...

@♥ LULU ♥
haiyaa! :D

fathiahRAIHANA said...

@Hanie F.

skrg habis nk cepat pom sarung je tdung ariani tu . hihi

f_aRa_aINa989 said...

yahhh..kasi tutup itu dada....hehe...

qyqa said...

betul la skrg ramai dok pki tudung aci tgkap muat jer-den pon same...
haha

qyqa nak berkempen dekat blog qyqa juga eh????
berlatih jd ahli politik..=)

 
Copyright © 2011 FathiahRaihanaAlFarasya. All Rights Reserved.